Direktlänk till inlägg 10 september 2014

Tack

Av cathrine - 10 september 2014 22:05

Jobbet är klart..
Jag hänger kvar i Kramfors ett tag till, känns skönt..
Sedan att jag fick så här fina ord av en tjej på Facebook gör ju inte saken sämre.
Man blir ju tårögd av glädje:)

Imorgon tänkte jag ta komp några timmar och ledig på fredag. Blev en del övertid förra helgen, men kul var det.. Blev en riktigt trevlig Höstfest.
Knallar, underhållning, invigningar och ett riktigt bra väder. Man kan inte annat än att vara nöjd:)
Nu laddas det för Höstmarknad, 1 års fest i gallerian och skyltsöndag:)

Ha en mysig helg och njut av det fina vädret:) kram på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cathrine - 15 november 2020 09:53


Ser att jag ej skrivit något här på 3 år. Tiden går.. Och hur ser tiden ut då, jo det har faktiskt varit varierande perioder under åren efter behandlingen. Jag äter fortfarande tamoxifen, 3 år kvar. Jag jobbar heltid, men har ett flexibelt jobb. O...

Av cathrine - 7 oktober 2017 22:54


Idag har vi gjort Övik. Lillgumman skulle färga håret så då fick jag o gubben ta en shoppingtur. Ojoj vilken dyr tripp det blev. 4000kr fattigare kommer man hem som. Jaja , man ska unna sig också. Förr har jag snålat och sparat för att det kan var...

Av cathrine - 6 oktober 2017 22:33

Inser nu att att det är jätte länge sedan jag var in på bloggen. Mycket har hänt.. Har bytt arbete sedan 1,5 år, jobbar på ett behandlingshem på Svanö. Ett givande jobb där jag känner mig uppskattad. Köpt ny bil, dottern har gått ur nian, ett par...

Av cathrine - 19 juni 2015 18:36

Nu var det otroligt länge sedan jag skrev en rad. Livet rullar på, likaså jobbet. Blev erbjuden fast jobb på krambo/påstan när projektet går ut i höst. Skönt..Annars så händer det inte så mycket. Jobbar, både på jobbet o hemma.Sista bilden var rivnin...

Av cathrine - 1 februari 2015 19:47

Herregud vad det snöar.Gillar vintern men jag gillar inte att skotta. Hoppas det slutar snart...Igår var vi upp till Sollefteå en sväng. Det blev besök på Norrfrid för shopping o fika. Saft, senap, en våg mm. Idag har det pysslats hemma, ångrar...

Ovido - Quiz & Flashcards