Direktlänk till inlägg 5 oktober 2014

Helgen är snart slut

Av cathrine - 5 oktober 2014 17:10

Ja då var denna helg snart slut...
Vad helgerna går fort.
I fredags åkte vi till Umeå för att träffa Crille och Amanda. Saknar alla barnen här hemma...
På fredag blev det mat på Eastern Palace, inge bra denna gång. Tyvärr...
På lördag blev det lite shopping, träffade på Karin, Britt och Kerstin på stan. Världen är liten...
Efter middag så blev det hockey, oj vad spännande det var. Det var så nära, trots att de spelade mot ett duktigt gäng. Förlorade med endast ett mål..

Hemma igen sent på lördags kväll..
Idag har Patrik gjort klart bron, jag har tvättat, laddat släpet med skräp och kört lite grus.
Nu efter middagen har det pluggats, na har 4 prov till veckan. Stackarn!
Nu blir det soffhäng en stund, Patrik i den ena, jag i den andra , Hugo o den tredje och Na uppe.
Nu blir det en arbetsvecka igen, och på fredag är det hockey. Nicke ska spöa Nyland har han lovat...
Sedan kanske det blir något fika med mamma som snart fyller år.
Nej nu måste jag säla i soffan..
Kram på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cathrine - 15 november 2020 09:53


Ser att jag ej skrivit något här på 3 år. Tiden går.. Och hur ser tiden ut då, jo det har faktiskt varit varierande perioder under åren efter behandlingen. Jag äter fortfarande tamoxifen, 3 år kvar. Jag jobbar heltid, men har ett flexibelt jobb. O...

Av cathrine - 7 oktober 2017 22:54


Idag har vi gjort Övik. Lillgumman skulle färga håret så då fick jag o gubben ta en shoppingtur. Ojoj vilken dyr tripp det blev. 4000kr fattigare kommer man hem som. Jaja , man ska unna sig också. Förr har jag snålat och sparat för att det kan var...

Av cathrine - 6 oktober 2017 22:33

Inser nu att att det är jätte länge sedan jag var in på bloggen. Mycket har hänt.. Har bytt arbete sedan 1,5 år, jobbar på ett behandlingshem på Svanö. Ett givande jobb där jag känner mig uppskattad. Köpt ny bil, dottern har gått ur nian, ett par...

Av cathrine - 19 juni 2015 18:36

Nu var det otroligt länge sedan jag skrev en rad. Livet rullar på, likaså jobbet. Blev erbjuden fast jobb på krambo/påstan när projektet går ut i höst. Skönt..Annars så händer det inte så mycket. Jobbar, både på jobbet o hemma.Sista bilden var rivnin...

Av cathrine - 1 februari 2015 19:47

Herregud vad det snöar.Gillar vintern men jag gillar inte att skotta. Hoppas det slutar snart...Igår var vi upp till Sollefteå en sväng. Det blev besök på Norrfrid för shopping o fika. Saft, senap, en våg mm. Idag har det pysslats hemma, ångrar...

Ovido - Quiz & Flashcards