Alla inlägg under februari 2015

Av cathrine - 1 februari 2015 19:47

Herregud vad det snöar.
Gillar vintern men jag gillar inte att skotta. Hoppas det slutar snart...

Igår var vi upp till Sollefteå en sväng. Det blev besök på Norrfrid för shopping o fika. Saft, senap, en våg mm.

Idag har det pysslats hemma, ångrar ibland när jag får mina idéer som ploppar upp. Men nu efter två dagar är väggen i köket bortskrapat av 5 cm tjockt lager gips, färg och murbruk.
Bilden är från mitt i skrapningen..

Idag fick jag hjälp av Na att skotta..

Hon har även hjälpt mig att torkat golven i köket o hallen när jag pysslade med lackning av teglet.

Imorgon är det jobb igen. Vad veckorna får fort...

iveckan blev det även lite shopping för att stöda cancerforskning eller dylikt. En tröja och 4 armband köpte jag.

Ha en mysig söndag

Kram till er alla

Ovido - Quiz & Flashcards