Direktlänk till inlägg 17 september 2014

Hösten

Av cathrine - 17 september 2014 21:16

Oj så mysigt det är när hösten kryper på. Det är sommar väder på dagarna och höst på natten..
Man kan inte klaga på vädret.. Tänk vad annorlunda det blivit sedan några år tillbaka. Den riktiga 30 graders kylan är inte så ofta längre.. Känns underbart..

För övrigt så rullar det på. Har börjat äta min nya medicin. Förra veckan var inge roligt, med huvudvärk, trötthet och yrsel. Men det är lite bättre nu, känns skönt..

För någon dag sedan köpte jag en läsk, kolla vilket fint namn:)
Elsa.. Härliga mormor och farmor gjorde sig påmind. Tänk att båda hette samma, lite komiskt..

För övrigt så har jag blivit rödhårig igen. Måste matcha den nya regeringen.. Skämt och side, det känns ganska ok, fast Palle vill att jag ska vara blond. Men jag kan inte skämma bort honom:)
Trots att jag är mörk så fick jag ett fint sms idag..

Nu ska jag snart krypa till kojs.. Na har Jackie sovande här ett par nätter, mysigt med allt bus. Förstår mamma nu när hon berättade om allt fnittrande när jag hade kompisar som över.. Anna, Malin, Maria & Linda var det oftast, massor av bus blev det:)

Sov gott alla vänner..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cathrine - 15 november 2020 09:53


Ser att jag ej skrivit något här på 3 år. Tiden går.. Och hur ser tiden ut då, jo det har faktiskt varit varierande perioder under åren efter behandlingen. Jag äter fortfarande tamoxifen, 3 år kvar. Jag jobbar heltid, men har ett flexibelt jobb. O...

Av cathrine - 7 oktober 2017 22:54


Idag har vi gjort Övik. Lillgumman skulle färga håret så då fick jag o gubben ta en shoppingtur. Ojoj vilken dyr tripp det blev. 4000kr fattigare kommer man hem som. Jaja , man ska unna sig också. Förr har jag snålat och sparat för att det kan var...

Av cathrine - 6 oktober 2017 22:33

Inser nu att att det är jätte länge sedan jag var in på bloggen. Mycket har hänt.. Har bytt arbete sedan 1,5 år, jobbar på ett behandlingshem på Svanö. Ett givande jobb där jag känner mig uppskattad. Köpt ny bil, dottern har gått ur nian, ett par...

Av cathrine - 19 juni 2015 18:36

Nu var det otroligt länge sedan jag skrev en rad. Livet rullar på, likaså jobbet. Blev erbjuden fast jobb på krambo/påstan när projektet går ut i höst. Skönt..Annars så händer det inte så mycket. Jobbar, både på jobbet o hemma.Sista bilden var rivnin...

Av cathrine - 1 februari 2015 19:47

Herregud vad det snöar.Gillar vintern men jag gillar inte att skotta. Hoppas det slutar snart...Igår var vi upp till Sollefteå en sväng. Det blev besök på Norrfrid för shopping o fika. Saft, senap, en våg mm. Idag har det pysslats hemma, ångrar...

Ovido - Quiz & Flashcards