Direktlänk till inlägg 22 november 2014

Lördag

Av cathrine - 22 november 2014 22:25

Ja då är lördagen snart slut.
Idag fick vi påhälsning av mamma o Kjell. Fick sjukt fina presenter i förskott. Fick en symaskin, mysbrallor, en så sjukt snygg kuvertväska från mexx. Fasiken vad snygg jag kommer bli när jag glider runt i den väskan:)

Imorgon tänkte vi åka på Gålsjö bruk och testa deras brunch. Ska bli gott o spännande.
Sedan blir det nog lite nytta inför 12 arbetsdagar i sträck.
Kanske förbereda inför advent och baka lite födelsedagsfika.
Till veckan är det dags igen för mammografi , pirr.... Skulle vara läkarträff på onkologen också men den blev framskjuten. Har ändå lämnat prover så vi får se vad de visar..

Årets första julklapp är också inköpt. Men frågan är, vad ska man göra på jul. Är sjukt sugen att åka till Åre och bara vara. Det var grymt mysigt när vi vad där med pappa o Eva mfl för några år sedan. Skulle gärna göra det igen. En mysig julkänsla, framdukat julbord och hotell. Kan inte bli bättre...

Ja ja vi får se vad som händer.
Nu blir det lite tv i sängen innan man slår igen ögonlocken , godnatt
Avslutar med några julbilder från Åre !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cathrine - 15 november 2020 09:53


Ser att jag ej skrivit något här på 3 år. Tiden går.. Och hur ser tiden ut då, jo det har faktiskt varit varierande perioder under åren efter behandlingen. Jag äter fortfarande tamoxifen, 3 år kvar. Jag jobbar heltid, men har ett flexibelt jobb. O...

Av cathrine - 7 oktober 2017 22:54


Idag har vi gjort Övik. Lillgumman skulle färga håret så då fick jag o gubben ta en shoppingtur. Ojoj vilken dyr tripp det blev. 4000kr fattigare kommer man hem som. Jaja , man ska unna sig också. Förr har jag snålat och sparat för att det kan var...

Av cathrine - 6 oktober 2017 22:33

Inser nu att att det är jätte länge sedan jag var in på bloggen. Mycket har hänt.. Har bytt arbete sedan 1,5 år, jobbar på ett behandlingshem på Svanö. Ett givande jobb där jag känner mig uppskattad. Köpt ny bil, dottern har gått ur nian, ett par...

Av cathrine - 19 juni 2015 18:36

Nu var det otroligt länge sedan jag skrev en rad. Livet rullar på, likaså jobbet. Blev erbjuden fast jobb på krambo/påstan när projektet går ut i höst. Skönt..Annars så händer det inte så mycket. Jobbar, både på jobbet o hemma.Sista bilden var rivnin...

Av cathrine - 1 februari 2015 19:47

Herregud vad det snöar.Gillar vintern men jag gillar inte att skotta. Hoppas det slutar snart...Igår var vi upp till Sollefteå en sväng. Det blev besök på Norrfrid för shopping o fika. Saft, senap, en våg mm. Idag har det pysslats hemma, ångrar...

Ovido - Quiz & Flashcards