Alla inlägg under januari 2015

Av cathrine - 1 januari 2015 19:14

Imorgon är det jobb igen..
Känns som ledigheten gått alldeles för fort, men jag ska inte klaga. Har haft det riktigt lyxigt att jag kunnat ha semester över julen. Första året i mitt 40 åriga liv, gör gärna om det igen.

Igår var vi till Härnösand en sväng och handlade en ring av Jenny och salt & pepparkar av Johanna. Sedan en sväng på Åhlens, Gud vad jag saknar Härnösand ibland. Saknar många där!!

Igår efter shoppingen åkte vi på Höga kusten hotellet tillsammans med Pappa o Eva på Afternoon Tea. Gott och mysigt, sedan blev det en hemmakväll med god mat o sällskapsspel. Och en rädd Hugo vid tolvslaget, liggandes under sängen.

Idag har det blivit promenad, soffhäng, middag på Matverkstan.
Med andra ord en skön dag....
Avslutade dagen på Ica Maxi, vilken trevlig affär.. Blir ruinerad varje gång. Finns alltid massor o shoppa. Blev godsaker, kuddfodral, blommor mm.

Nu ligger jag o Na uppe, medan Palle o Robban snackar nere. Har det ganska skönt i lillgummans soffa....

Gott nytt år till er alla.
Ta hand om varandra och njut av varje minut, livet går inte i repris


Ovido - Quiz & Flashcards