Alla inlägg under oktober 2017

Av cathrine - 7 oktober 2017 22:54

Idag har vi gjort Övik.
Lillgumman skulle färga håret så då fick jag o gubben ta en shoppingtur. Ojoj vilken dyr tripp det blev. 4000kr fattigare kommer man hem som.
Jaja , man ska unna sig också.
Förr har jag snålat och sparat för att det kan vara bra att ha, men nu är det slut på det.
Livet skall levas när man lever!

Mammas ??
Det bästa jag har..

Av cathrine - 6 oktober 2017 22:33

Inser nu att att det är jätte länge sedan jag var in på bloggen.
Mycket har hänt..
Har bytt arbete sedan 1,5 år, jobbar på ett behandlingshem på Svanö.
Ett givande jobb där jag känner mig uppskattad.
Köpt ny bil, dottern har gått ur nian, ett par utlandsresor är gjorda mm
Sjukhusbesöken fortsätter att vara en gång i halvåret. Har varit ett par tuffa besök nu sista ggr pga att det trott båda tillfällena att de hittat något i andra bröstet. Men inget har funnits där efter noggrannare koll.
Dock var det sista de sa, att bara för att inget är utvecklat nu så behöver det inte se ut så om tre månader.
Jaha och hur ska man tolka det??
Tänker ialla fall fortsätta att vara frisk många år till, det har jag bestämt mig för.
Hoppas allt är bra med mina fina följare.
Läser lite på ungcancer om cancerbaksmällan, och konstaterar att det är precis så det är. Under behandlingen så kändes allt relativt tryggt, men sedan kom alla tankar och oron blev hemsk. Vad finns det för oss efter behandlingen? Någon som har tips?

Ovido - Quiz & Flashcards