Alla inlägg den 2 november 2013

Av cathrine - 2 november 2013 17:52

Oj vilken härlig dag vi haft..
Började dagen med en promenad, sedan gofrukost och sedan in till stan..
Blev ett par skor, handskar, tre par glasögon och en fika i Gallerian.
Tyvärr fanns det ingen tid för synundersökning förren i slutet av nov.
Tråkigt för oss, men kul för synoptik.

Sedan blev det hem och pyssla lite, lyssna på gotjejerna som gjorde sig klar för hallowenfest..

Efter att jag skjutsat tjejerna till festen så blev det en promenad igen.
Känner mig så trött så jag behöver röra på mig:)
Till middag blev det en pizza på Kalles för att sedan åka på mormors grav och tända ljus.
Det var såååå fint på graven.
Kolla in alla som tänt ljus:)

Nu blir det dusch och soffläge innan jag ska hämta tjejerna kl tio.
Hinner slöa, trycka i mig lite godis:)

Igår bestämde vi oss äntligen för att köpa soffor istället för fotöljer. Blev två vita skinnsoffor. De kommer om två veckor:)
Fick träffa Nicke en stund igår också.
Tyvärr så skulle jag jobba(fast jag älskar det) medans Na, Palle och Nicke gick på bio.
Alltid kul att få träffa grabbarna, det är alldeles för sällan.
Tycker att de kan flytta hem så vi blir fem igen:)
Fast jag tycker självklart att det är kul att Crille har egen lägenhet, fast jag saknar dem ibland..

Ha en trevlig Hallowen:)
Kram på er..

Ovido - Quiz & Flashcards