Alla inlägg den 3 oktober 2013

Av cathrine - 3 oktober 2013 19:23

Ja då är det bara en arbetsdag kvar sedan är det helg. Känns riktigt skönt.
Jag gruvar mig lite för invigningen av gallerian. Känner som jag tagit mig lite vatten över huvudet..
Som tur är så är det Markus som är konferencier, känns tryggt..

För övrigt så rullar livet på.
Det är mycket på jobbet, kul...Men jag måste erkänna att det snurrar en hel del i skallen:)

I slutet av månaden har jag sista röntgen på ryggen och sedan veckan efter är det prover och läkarbesök på onkologen. Återbesök!
Det är bra att det följs upp, det är bara att börja gilla läget med dessa återbesök och se det positiva i det.
Sedan är det väl inte så man hoppar jämfota över att åka till onkologen igen, men de är sjukt trevlig personal i Sundsvall. Så det ska bli trevligt att träffa dem:)

I helgen blir det en shoppingdag och sedan kanske lite vila.
Passade på att jobba i Härnösand igår så det kunde bli en ledig helg.
Det är alltid trevligt i Härnösand, träffade flera gamla bekanta som jag har saknat.
Ibland längtar jag "hem"..

Jag ska verkligen passa på att vila i helgen. Det är denna helg och nästa som jag är ledig, sedan blir det jobb alla helger fram till jul. I jul tänker jag vara ledig någon vecka. Har 22 semesterdagar kvar:)

Nej nu ska jag kolla halv åtta.,
Hej svejs

Ovido - Quiz & Flashcards