Alla inlägg den 15 januari 2014

Av cathrine - 15 januari 2014 19:25

Kallt men skönt ute..
Ca -14 grader och en promenad på 40 min. Det var faktiskt riktigt skönt när man klätt sig.
Och denna underbara utsikt som vi har gör inte promenaden sämre..

För stunden ligger jag i soffan och softar. Skönt..
Känner mig ganska lat, men ack så skönt. Har känt mig trött efter behandlingen, och ja mamma. Du kanske hade rätt i att jag skulle varit hemma mer under behandlingen. Nu fick jag det sagt också..

Ang värken i kroppen är det också en röntgen/isotopsundersökning på g. Ska se om vi kan hitta svaret på smärtan. Ska bli skönt och se om det går att gå hjälp.

För övrigt så tycker jag att det är ganska ok. Livet flyter på, jobbet rullar på med en del planerande.
I helgen ska vi till Sågverket och äta, ska bli spännande och se om det är lika bra som alla säger..

Ha en fortsatt bra vecka

Kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards