Alla inlägg den 29 januari 2014

Av cathrine - 29 januari 2014 17:23

Ja då har man fått svar igen..
Isotopen gjord och läkarträff idag.
Man hittar inget på röntgen, så nu väljer man att göra en magnetröntgen istället.
Mamografin visar bara strålningsskada i form av tjockare hud och vätska i bröstet.
Dock så var vita blodkropparna fortfarande låga. De lyckas inte återhämta sig, nya prover och uppföljning om tre månader.

Ja och vad säger läkaren då.. Ja det jag redan visste, men har haft svårt att rätta mig efter. Jag har jobbat för mycket, jag har fått en så tuff behandling så min kropp är trött. De andra som får denna brukar vara sjukskriven. Själv jobbade jag 75% under strålningen och sedan 100% dagen efter klar behandling.
Tydligen så var inte detta så bra, och detta visar sig nu.
Det jag nu fick till mig är att jag måste ta det lugnt och vila och åter vila.

Ja jag kan bara erkänna att jag har varit dum mot mig själv och jobbat för mycket och jag kan lova att det finns ingen som tackar mig.
Men så är det när man gärna vill ställa upp, men orken finns inte riktigt.
Jag erkänner..

Men nu lovar jag att jag ska försöka tagga ner lite och så ska vi snart åka till solen och vila en vecka. Känns underbart:)

Idag var det en artikel i Kramforsbladet ang Gallerian, känns kul att det är så positivt. Detta blev verkligen ett lyft för Kramfors.

Måste bara lägga ut en bild på min kära familj.
Kolla in Piff & Puff..

Nej nu måste vi vila lite..
Iochförsig så är det de enda jag gjort sedan jag kom hem från sjukhuset.

Ha det gott alla och ta hand om er.

Ovido - Quiz & Flashcards