Alla inlägg den 16 maj 2014

Av cathrine - 16 maj 2014 19:22

4 busiga barn är precis skjutsad till disco på Grämesta...
Tänk om man vore 13 år igen, allt var så enkelt. Det är så roligt att höra dessa barn busa:)

Fy vilken pollen dust det kom idag. Visst har det varit ett tag, men idag exploderade det. Har ätit dubbla doser medicin, men det hjälper inte det minsta...
Fönstren som jag putsade för ca en vecka sedan är alldeles gul igen..bara att börja om någon dag.

För övrigt så händer det inte så mycket. Blev kallad på akutröntgen i förrgår för att se om jag hade en propp eller ev lunginflammation , men tack och lov var det inget sådant.
Nya prover tagna idag för att försöka lista ut varför jag är så trött.
Ska bli spännande och se om de vita blodkropparna är bättre än sist. Håller tummarna..
Imorgon blir det kort jobb med ådalsruset. Ska bli kul och se om Kramforsborna kommer. Det är verkligen ett roligt inslag..

Annars hoppas jag på bra väder och mindre pollen i helgen så man kan vara ute lite.

Igår fick jag vedförvaringen som Christer gjort, denblev verkligen jätte fin..

Ha det nu så mysigt i helgen.
Kram till er alla!

Ovido - Quiz & Flashcards