Alla inlägg den 30 maj 2014

Av cathrine - 30 maj 2014 23:49

Ikväll har jag och gubben tillbringat kvällen på Kramm och Music Awards 2014. Trevligt..
Blev bjuden på mat, underhållning och trevliga bordsgrannar:)

För övrigt så har det inte hänt så mycket sedan sist..
Det var födelsedag, god brunch på morsdag på Sågverket med mamma och Kjell.
Patrik pysslar på med golvet, jag inväntar för tapetsering i hall..
På söndag ska vi till lilla Lovisa på ettårskalas, mys...
Och på måndag åker Lill gumman till Idre i 4 dagar med klassen. Ja ja, liten och liten, bara acceptera att hon börjar bli alltför stor.

Till veckan kommer provsvaren som jag tog förra veckan. Lena skulle skicka hem de, spännande och se om kroppen har blivit lite piggare el ej.

Nej nu är kl 00:00 snart och jag måste sova om jag ska orka upp imorgon.
Sov gott och tack alla för ikväll:)

Ovido - Quiz & Flashcards