Alla inlägg den 12 september 2013

Av cathrine - 12 september 2013 18:39

Idag och igår har min dotter varit hemma och varit sjuk:(
Dock blev hon lite rastlös mitt på dagen, hon letade upp ett recept och bakade en kladdkaka till kvällsfika. Mmmm
Mammas duktiga tjej:)

Patrik gick ut och trixade lite med bilen. Och jag trixade lite med tvätt:(
Jag skulle ljuga om jag sa att det är kul att tvätta och städa. Men det måste göras ändå.

Snart är det fredag igen. Känns ganska skönt.
Det har varit lite roliga veckor:) träffat många trevliga personer, blivit förfrågad ang inte bara ett utan två jobb. Har dock tackat nej till båda..
Jag har det bra där jag är:)
Sedan är det alltid kul att bli tillfrågad.

Ihelgen måste vi göra ett sista ryck med fasaden. Nästa helg ska jag på biblioteket i Härnösand på just idag.. På lördagen och på söndag ska Patrik golfa. Så bäst att pyssla i helgen.

Ha en mysig helg

Ovido - Quiz & Flashcards