Alla inlägg den 13 september 2013

Av cathrine - 13 september 2013 19:10

Fick inte göra nytta ikväll.
Na ville se en film, och självklart ställer man upp.
Men jag tror att hon mest är busig, för hon vill bara att vi gör dubbelhakor.

Av cathrine - 13 september 2013 18:45

Barndomsminne..
Jag har haft en bra uppväxt:) jag bodde mest hos mamma.
Och det är väl ingen hemlighet att vi inte var några rikeknösar. Desto trevligare är det när jag tänker tillbaka på de stunder när det blev extra mys.
Dessa kvällar var det tex varm kycklinsallad eller lövbiff. En sak som mamma ofta kostade på var glass från glassbilen. Oj oj vilket lyx.. Det gör jag inte ens själv idag.
När vi handlade av glassbilen så blev det isglass med cola smak eller glassbåtar. Idag blev det en nostalgitripp i form av glass.

Gott var det:)
Nu blir det lite nytta innan fredagsmyset..
Trevlig helg!
Och tack mamma för våra mysstunder från förr..

Ovido - Quiz & Flashcards