Alla inlägg den 4 mars 2014

Av cathrine - 4 mars 2014 20:27

Idag var jag ledig eftersom jag jobbade 6 dagar förra veckan.
Kl 8 imorse ringde telefonen och det var polisen som ville prata övervakningskameror. Ja då var den sovmorgon förstörd:(
Na och jag la oss och snackade en stund i sängen. Sedan blev det morgonpromenad , fika och pajbak.
Mamma skulle till Kramfors och klippa sig hos bästa Emma. Så efter klippning kom de och fikade.
Sedan blev det promenad igen..

Palle slutade kl tre idag så vi kunde åka en sväng. Na handlade lite för sitt presentkort, sedan blev det skräpmat och hemfärd.

Ikväll ringde min underbara läkare. Svaret på röntgen hade kommit, visade inte på någon cancer. Men den smärta jag har i ryggen tror de beror på kärlmissbildning i ryggkota. Detta kan man tyvärr inte göra något åt. Får leva med smärta..
Men så länge det inte är cancer är jag glad.
Nu är det inget läkarbesök förren om någon månad. Hoppas att vita blodkropparna är bättre då.
Är fortfarande alldeles för trött för att jag ska tro att värdena är bra..
Men jag lever på hoppet!

Nej nu ska jag kolla lite bygglov.
Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards