Alla inlägg den 16 mars 2014

Av cathrine - 16 mars 2014 18:27

Ja snart är det jobbvecka igen.
Men det blir bara en arbetsdag till veckan, på tisdag åker jag till Lycksele för att hålla föredrag på onsdag morgon. Sedan vidare för träff med Norrlands centrumledare i Skellefteå i dagarna två..
Känns kul, har aldrig tagit mig tid att åka på dessa träffar. Men nu är det dags!

Veckan som varit har rullat på. Jobb, pyssel hemma och böter.
Ja just det, snacka om klantigt att inte ha bälte vid Coop. Då blev jag 1500kr fattigare..

För övrigt så flyter det på.
Ingen skillnad i mående, lite trött. Men annars ok..
Tyvärr så är det ännu en till individ som cancern har tagit. Jag är så arg på denna dj.... Cancer.
Jag hoppas att det snart måste finnas botemedel för denna folksjukdom.
Allt jag har att säga är fuck cancer.

Ha en mysig vecka alla där ute.

Ovido - Quiz & Flashcards