Alla inlägg den 19 mars 2014

Av cathrine - 19 mars 2014 16:38

Denna vecka blir det Norrlandtema på.
Startade igår med en kväll i Lycksele på Hotell Lappland och mat med Roger.. Mysigt!
Imorse var jag inbjuden att prata på företagsfrukosten i Lycksele, också riktigt trevligt.. Hängde kvar i 3 h! Funderar på om alla Lyckselebor är lika trevliga.
Sedan blev det en resa mot Skellefteå, där jag checkade in och jobbade lite. Nu inväntar jag middagssällskap av Kjelle och imorgon och fredag blir det nätverksträff med centrumledarna i norr.
Ja som ni ser så kan jag inte klaga, har det riktigt bra.
Vilket lyx att bli så många erfarenheter rikare på en vecka..
Och ni, tillochmed föredraget imorse gick bra. Vilket under, jag som verkligen ogillar att prata inför grupp.

Vilket sällskap jag fick på resan igår, heja Norrland!
Ha ett trevligt veckoslut, det tänker jag ha!

Ovido - Quiz & Flashcards