Alla inlägg under september 2013

Av cathrine - 1 september 2013 09:40

Regnet det bara öser ner.
Imorse när jag skulle kissa Hugo så stod jag ute i regnet barbent och han stod kvar på bron. Vägrade gå ut..

Regnet kom även under ca en timme på dagen igår under bingon. Trist att det oftast är dåligt väder när jag arrangerar något på stan.
Men det är bara att gilla läget.

Nu har jag tänt en brasa och ska fixa fika. Det är både mysigt och tråkigt med hösten. Jag kan inte riktigt bestämma mig vad jag tycker.
Men nät man får tända brasan och ljus så kan jag inte säga annat än att det är mysigt:)

Ja får se vad dagen har att erbjuda.
Tänkte måla väggen idag så de kan plocka ner ställningen. Men det går ju inte, får bli målning till veckan istället..
Nej nu måste jag och Na mysa lite innan fikat:)
Ha en mysig dag

Ovido - Quiz & Flashcards