Alla inlägg den 24 januari 2013

Av cathrine - 24 januari 2013 20:14

Kallt men fint var det:)

Av cathrine - 24 januari 2013 10:42

Ja då har det gått några dagar igen då:)

Inatt har jag verkligen sovit dåligt:( Patrik berättade imorse också att jag släpper ut lite cellgift lukter:( Och det kan jag säga att det gör jag. Ogillar verkligen denna lukt, den luktar skunk.. Fy, nu vill jag bli klar med denna behandling så jag kan få lukta ok igen och få ta bort picklinen på armen..

Tänk att få gå på spa och mysa, tror det får bli det när behandlingen är klar:) En dag på södraberget, underbart:)


Annars händer det inte så mycket, livet går i slowmotion. Har jobbat "hela" morgonen inför Vinterdagen. Tur att det finns internet och telefoner så man kan få något gjort. Men nu jag måste låta hunden få en kiss. Men jag har gruvat mig i 45 min att gå ut i denna 21 gradiga kyla:( Men det är bara att ta tjuren vid hornen och gå ut, värmen verkar inte villa dyka upp ändå..


I em kommer Crille hem och äter. Det blir en enkel mat som kotletter, men det gillas av en kille som har flyttat hemifrån. Han tar sig inte tid med sådan mat själv så detta blir nog bra fast det inte är en lyxmat:)

Vi saknar honom här hemma, men är otroligt glad att han trivs inne istan med sitt liv och sina kompisar.
Även fast pappa och Catti blir fattiga på kuppen:)(skojar lite)


Nej nu måste jag gå ut.

Ha en bra dag, kram på er..



Ovido - Quiz & Flashcards