Alla inlägg den 29 januari 2013

Av cathrine - 29 januari 2013 10:48

Fr.o.m Idag är jag hemma på heltid:(
Jag vet att jag behöver det, men jag vill inte.. Men det är vara några månader sedan är jag tillbaka. Känns så kul att komma tillbaka sedan med ny energi och förbereda Kramfors Stadsfest:) oj vad jag längtar..

Nu på morgonen har jag tagit det lugnt, fikat, promenerat osv. Enda irritationen nu är att jag har ingen ork/fysik. Trappen är jobbig, promenaden jobbig:( Jag vill orka röra på mig igen! Men det kommer, det kommer. Jag vet det, men jag är den otåliga persontypen.

Annars rullar livet på.
Vädret ute är skönt, behandlingen går framåt, livet leker(nästan;))

Nu ska jag sitta i soffa idag och bara chilla! Tror att det blir en bra dag!

Skänker en extra tanke till Lena som just fått sitt sista cellgift. Vet att det blir tufft några dagar, men jag hejar på dig!

Kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards