Alla inlägg den 31 januari 2013

Av cathrine - 31 januari 2013 22:00

Måste bara avsluta dagen med att säga att jag har världens finaste och underbara dotter.
Idag har hon lagat mat, stekt pannkakor. Grymt goda och grymt fina. Alla var perfekta, ingen gick sönder:)
Hon följer mig på bloggen också så hon får inte bara höra idag hur duktig hon varit, hon får läsa det också..

Men hon är inte underbarast för att hon gjorde mat, utan är finast bara för att hon är hon.
Mamma älskar dig<3
Godnatt lillgumman

Ps: jag har en underbar familj iövrigt också mamma, pappa, Patrik mfl.. Kan räkna upp flera. Älskar er också, men lillgumman har en speciell plats i mitt hjärta.

Av cathrine - 31 januari 2013 15:02

Idag känns måendet riktigt bra:)

Har mått illa i ca 1,5 vecka nu, men idag har det släppt. Fy tusan vad skönt:)

Jag har under denna period försökt lindra mitt illamående med mat. Jag tror att jag kan vara den enda som går upp i vikt under min cellgiftbehandling. Har ökat 3 kilo på 3 cellgiftsgånger. Fortsätter jag i denna takt så kommer jag tillbaka som en fotboll till jobbet ivår.

Så jag vill bara här förvarna er att kommer det en fotboll rullande genom Kramfors med stubb i håret, så är det ingen konstig frukt eller något. Utan det är bara lilla jag:)


Annars har det varit en lugn dag. Var in på jobbet i fm. Drack lite kaffe, gjorde månadsavslutet och träffade Hans-Erik och Tord. Sedan hem för att återigen hamna i denna soffa..

Tror att jag håller på att nöta ut soffan, ganska ok känsla faktiskt.


Det enda jobbiga med att vara hemma så mycket är att man ser allt som måste göras.

All renovering som skulle ha gjorts för länge sedan osv. Men det positiva i att ha dåligt med pengar nu när jag är sjukskriven är att jag inte kan renovera. Självklart VILL jag renovera, men eftersom jag ska vila så måste jag se det positivt att inte kunna renovera. Det kanske är ett omen.


Annar rullar livet på, solen börjar titta fram på dagarna. Känns underbart!

Vad ska jag göra imorgon tro. Sitta i soffan kanske;)

Ha en mysig dag. Kram på er



Ovido - Quiz & Flashcards