Alla inlägg den 2 juni 2013

Av cathrine - 2 juni 2013 21:49

Idag har vi varit till Övik en sväng. Handlat lite och fikat gofika:) oj vad jag saknar ett fikaställe som gör riktiga kaffedrinkar i Kramfors!

För övrigt så har vi grillat i det fina vädret och druckit "drink". Sedan blev det lite arbete, jag har strukit och Patrik klippt gräset igen.
Nu är det fint på gården...

Imorgon är det jobb och strålning igen. Fy vad less jag börjar bli på detta åkande och denna strålning. Det har gått så bra, och går ganska bra. Men nu börjar det klia och jag börjar bli bränd på flera ställen:( nu ska det tydligen ökas på i dosen också de sista tio gångerna. Blir läkarträff med info om det på tisdag. Snart är mina 33 strålningar gjorda:) Ska bli underbart när detta är gjort...
Sedan är det "bara" en röntgen kvar för att se så allt är borta, och efter den så blir det att fira:) Det har jag bestämt.... Detta har tagit 10 månader av mitt liv, och det är första och sista gången jag genomgår detta:(

Nu blir det lite tv-tittning och sedan sängen:)
Godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards