Alla inlägg den 8 juni 2013

Av cathrine - 8 juni 2013 18:32

Idag har vi varit i Birsta och handlat virke och en säng.
Na hade önskat sig pengar i present för att kunna köpa en ny säng. Som tur är fick vi låna 12:ans bil eftersom vi inte har dragkrok:)
Na och Linn passade på att shoppa lite medans vi gjorde lite nyttosaker...
Väl hemma så var det avlastning och ta upp den nya sängen:)
Men nu inser vi att det behövs nya lakan, våra är för små!
Men det får bli ett senare problem...

Förövrigt så händer det inte så mycket. Strålningen rullar på, 5 ggr kvar nu. 3 ggr nästa vecka och sedan 2 st veckan efter. Sedan är det röntgen kvar och sedan är jag förhoppningsvis klar. Förutom hormontabletterna som jag ska peta i mig i 5 år.
Det känns såååååå skönt att det snart är över.....

Till veckan blir det en sju dagars vecka.. Stadsfest på g:) I år känns det lite dubbelt pga trubbel. Men det är bara att bita ihop och köra på. Det är iallafall kul att få jobba med Markus, vi är ett bra team. Önskar verkligen att han kunde jobba jämte mig i fortsättningen också, tror att man blir mer kreativ när man är två. Känns lite trist att jobba själv när man är van att jobba nära varandra sedan tidigare.

Nej vad ska jag hitta på nu då? Palle vilar, Na ser film och jag sitter i soffan. Har massor jag kan göra, men jag vet inte om jag har lust. Kanske får det bli en slöar kväll:)

Ute i landet börjar det bli sommar med blommor på jordgubbsplantorna. Känns så underbart med sol:) hoppas det blir det imorgon också så vi kan vara ute!

Ha en mysig kväll:)

Ovido - Quiz & Flashcards