Alla inlägg den 19 juni 2013

Av cathrine - 19 juni 2013 19:49

Känner mig fortfarande lite trött sedan helgen.
I måndags sov jag över i Sundsvall för att få vila lite, sedan var det läkarbesök och sista strålningen på tisdagen. Känns skönt:)
Nu väntas röntgen i morgon och sedan beslutet på om de kan ge mig hormontabletterna eller om det blir en operation av äggstockarna...
Känns som att det är lika bra att ta bort dem om de oroar sig för proppar pga medicinen, vilket då är sista utvägen att slippa medicinen att ta bort stockarna istället..

Ang mina värden är de inte ok än. Saltet för högt och vita blodkropparna dåliga. Men de var bara att fortsätta att följa upp, så hoppas vi att det vänder..
Läkaren berättade också att de hade fått rita om mina strålar 3 ggr pga att inte stråla sönder ett revben. De hade varit jätte noga:) bra det..

I kväll har Crille varit här och klippt sig och käkat. Palle och Crille håller just nu på att snickra på boden.
Na är uppe och jag softar i soffan:)
Skönt!!!

Imorgon blir det röntgen och sedan möten hela em. Sedan ska det bli skönt med lite ledigt:)

Ha en trevlig midsommar:) kram


Ovido - Quiz & Flashcards