Alla inlägg den 13 juli 2013

Av cathrine - 13 juli 2013 19:31

Men shit vilket regn som kom:(
Vi hann precis måla klart boden, förutom några småsaker.

Idag har vi pysslat hela dagen med målning och trädgårdsarbete.
Hugo är också full av färg:)

Till middag hade vi längtat hela året efter god thaimat på Snibben. I Juni när vi var ut var det stängt, sedan ringde vi någon helg senare och då skulle de öppna i juli. Väl ute idag visar det sig att det är inte thaimat där längre, grrr.
Ja men då fick det bli en pizza på Bilisten, och det var inte helt fel. Ny pizzabagare som gör kanongoda pizzor:)

Sedan hem och måla klart och dagen avslutades med att vi sålde polon. Nu blir det att leta en ny andrabil men denna gång ska den ha dragkrok..
Känns bra, men lite tråkigt också att den lilla blå rallybilen som tjänat oss över 4 år nu är borta..

Det känns skönt att jag orkar hålla på lite igen. Ifjol sommar var det lite segt, och nu förstår jag ju varför.
Önskar att jag skulle få lite mer energi och lust bara. Orken börjar infinna sig, men dock inte till 100%. Men det kommer:) jag mår fint, och det är jag tacksam för. Lusten att hålla på kommer nog så småningom, är bara lite ovan att jag inte håller på hela tiden. Tycker att det är ganska skönt att slappa också...

På tisdag ska vi en natt till Umeå, känns härligt. Blir att bo på hotell och passa på att shoppa lite:)

Nu blir det kvällsavslut i soffan framför fotbollen:)

Kram på er, ta hand om varandra..

Ovido - Quiz & Flashcards