Alla inlägg den 15 juli 2013

Av cathrine - 15 juli 2013 18:19

Ja då är snart boden klar:) skönt..
Nu behövs bara en bil med dragkrok och släp så vi kan kasta skräp..
Känns skönt att få rensa upp och få lite ordning.

Imorgon åker vi till Umeå, hoppas på lite bättre väder. Det blev ett riktigt oväder ute, från sol till riktigt spöregn på ett par minuter:(

Idag fick jag en otrolig saknad efter en gammal vän.. En som jag har skrattat, busat och jobbat med. En som är/var ganska lik mig. Ibland känns det som jag önskar flytta "hem" , finns så många jag saknar i Härnösand..
Men men vi får se vad livet har att erbjuda i framtiden.

Ikväll blir det filmmys, godis mm.
Känns som det passar alldeles utmärkt i detta väder..
Är less på detta Sverige väder, har så ont i kroppen igen. Ivärmen i Turkiet hade jag inte ont alls i lederna, men nu har det kommit tillbaka:( Men jag tror att det blir bättre, alla får inte bort denna smärta. Men jag hoppas jag är en av dem som får det:)

Kryp nu ner under filten och mys.
Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards