Alla inlägg den 23 juli 2013

Av cathrine - 23 juli 2013 21:24

Glömde den fina bilden på mitt nya hår:)

Bilden till vänster är idag, och bilden till höger är min nya frisyr som Na gjort:)

Av cathrine - 23 juli 2013 21:22

Idag blev det en tur till Norrfällsviken med mat på Fiskarfänget:)

Väl hemma så blev det en slöarkväll med klippning av Palle och lite tvätt.
Nu har vi kollat Allsång med Måns..
Na har även gjort hår på mig och fotat, hon ville att jag skulle få känns hur det känns med långt hår och lång lugg:)
Känns lite sådär att det bara är 5 dagar kvar till jobb..
Känns som det är nu semestern börjar, dvs när solen tittar fram.
Men det blir lite ledigt till jul också:) hade tänkt vara ledig vid jul i fjol, men då var jag mest dålig pga cellgifterna:( Men iår blir det bättre..

Imorgon blir det lite sol och bad i Lugnvik om vädret tillåter:)

Idag har vi resonerat hemma om att gör man goda saker, får man tillbaka det en dag. Visst det är karma, jag håller med Patrik. Men vi kom också fram till att vi lever bara en gång och vi kan inte bara sitta och vänta på "belöning". Vi måste leva, man lever bara en gång. Man vet inte om man lever imorgon så ta hand och varandra, lev och njut av varje dag.

Kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards