Alla inlägg den 22 juli 2013

Av cathrine - 22 juli 2013 19:55

-Men mamma, snart måste du sluta blogga. Du är ju snart frisk, om ca 5 år! (Nathalie)
Ja hon har så rätt så min kära dotter, om 5 år är jag frisk.. Oj vad jag längtar.

Idag har Na varit hos Linn, så Patrik och jag tog en liten vuxen sväng. Det är väldigt sällan vi gör något på tu man hand. Det blev en biltur, middag i hamnen i Övik, kaffe & glass på Köpmanholmen, sedan hemfärd. Såg ett så fint hus på vägen hem, fin mur och underbart läge.

Dagen avslutas sedan ute en stund på altanen, med min alldeles egna vakthund bredvid mig:)

Nu blir det dusch och sedan film..
Funderar på vad vi ska hitta på imorgon, det ska tydligen bli bra väder, jihoo.
Ska man passa på att vara ute, gå på spa i Sollefteå, åka till något bad eller kanske något annat.. Hmm jag vet verkligen inte:(
Får fundera lite..

Ha en mysig kväll:) kram kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards