Alla inlägg den 8 augusti 2013

Av cathrine - 8 augusti 2013 18:58

Jaha allt jag skulle göra var att köra Na och Jackie in till stan för att kolla på fotboll. Och vad händer...
Jo Palle har lejt grannen för att plana ut lite på gården och fälla den trasiga flaggstången:)
Fasiken vad bra...

Av cathrine - 8 augusti 2013 17:02

Ja då var det snart helg igen. Tiden går så fort. Det känns som om tiden bara rusar iväg, det går faktiskt för fort. Tänk om man kunde stanna tiden ett tag och njuta...
Känns just nu som om oturen som varit i mitt liv börjar vända till positiva stunder istället.
Mitt liv har varit upp och ner under många år, men nu är det banne mig bara upp.. Tänk att livet kan vara så underbart.
Jag har ett bra jobb, fin familj och är snart även frisk:) kan det bli bättre, nej knappast..

Jag ville bara skriva en rad om hur tacksam jag är att mitt liv är så fint. Älskar verkligen mina nära och kära..
Tack till er som stöttat mig under denna resa, nu vänder det..
Puss och kram på er, ni vet vilka ni är...

Ovido - Quiz & Flashcards