Alla inlägg den 9 augusti 2013

Av cathrine - 9 augusti 2013 20:13

Oj vilken lång dag det blev idag..
Åtta imorse var jag och Jessica på Hornöbrygga och iordningställde inför tävlingen. (Skattjakten)
Tyvärr så drog starten ut på tiden, men 12:30 kom första båten:)
Tävlingen var igång:)
Vi har träffat många trevliga personer, och haft en bra dag. Men tyvärr så har vädret inte varit det bästa, men det har inte gjort något. Vi har haft det trevligt vi tjejer ändå. Jag, Jessica & Karin.
Vi har haft besök om både små och stora båtar..

Ja men nu är jag hemma iallafall. Vi har varit ute till 18:30, så nu känner man sig lite loj. Nu får det snart bli en dusch och vila i soffan... Medan de andra är på ulvön och roar sig. Det positiva är att jag kommer att må underbart imorgon medan flera av deltagarna kommer att vara lite bakis..
Hoppas att deltagarna har varit nöjda med vårat mottagande, vi har haft trevlig i alla fall..

Idag på em har Markus kompisar varit här och ställt inför bräfodringen på ena gaveln. Spännande.

Det blir bra det här:)

Nej nu måste jag hoppa in i duschen innan jag somnar.
Trevlig helg
Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards