Alla inlägg den 11 augusti 2013

Av cathrine - 11 augusti 2013 09:38

Ja då var det snart slut på ledigheten igen. Under veckan när kroppen skriker av trötthet så planerar man långa sovmornar. Och vad händer, jo jag vaknar halv nio.. Grrrr
Jaha då får jag se fram emot nästa helgs sovmorgon istället.

För övrigt så har helgen flutit på, Patrik har börjat sätta reglarna på väggen och jag har klippt gräs mm.
Känns så kul att få en fräsch sida på fasaden.

Annars då? Jo det är som vanligt:) med andra ord, bra för det mesta. Förutom svettskoven då som vägrar ge med sig. Snacka om att jag känner mig som en klimakteriekossa:(
Men det blir kanske bättre, eller inte!
Ja ja nog gnällt om detta, nu måste jag snart ta och kliva upp. Kan inte ligga här hela dagen.
Patrik och Na sover fortfarande, de kan ligga och sova halva dagarna de.
Nu tog jag kanske i lite. men det märks att Na börjar bli tonåring. Det är bara killar, sova/slöa, kompisar och tvserier som hägrar.

Nej nu måste jag och Hugo ut en snabbis innan regnet kommer.
Ha en mysig söndag och tänk på vilodagen. (Säger jag, fel person att yttra mig)

Ovido - Quiz & Flashcards