Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av cathrine - 15 augusti 2013 15:56

Idag tog jag ut 1 timmes ledighet och åkte hem och tog mig en promenad i solen med Hugo. Ska jag vara ärlig så "flydde" jag stan strax innan surströmmingsburkarna skulle öppnas. Jag är otroligt glad att det händer saker i stan, men surströmming gillar jag inte.

Ja sådana här gånger är jag glad för att ha lite övertid att ta ut:)

Imorgon tänkte jag använda en semesterdag och passa på att måla lite plank. Jag tror jag har 11 dagar kvar:)
Tänkte spara några till jul också, vill pyssla lite då. I fjol blev det ju ingen bra jul med tanke på cellgiftet. Men jag tänkte ta revange detta år..
Iår ska jag vara frisk, baka med Na och mamma, kanske ta en resa mm.
Men nog om det, det är inte jul än, tack och lov.

På min promenadslinga runt byn blir jag alltid lite full i skratt. Det är ett hus strax nedanför oss som bor högt på en kulle men har brevlådan längst ner. De har varit så finurlig så att de har gjort en liten linbana till postlådan. Man kan ju inte låta bli att le.

Nej nu är det dags att äta lite tacos rester för att sedan köra gogumman till Jackie igen.
För gammfolket blir det målning och snickring:)
Trevlig kväll på er där ute i solen

Ovido - Quiz & Flashcards