Direktlänk till inlägg 28 juli 2013

Jobbe

Av cathrine - 28 juli 2013 22:55

Imorgon är det dags för jobb...
Jag brukar inte ha "ångest" när semestern är slut, men jag har det iår. Det kanske är först iår som jag är sund. Har tidigare hört att folk inte vill börja jobba efter semestern, jag brukar inte känna så. Men för första gången gör jag det. Jag tror att allt handlar om att jag haft en så underbar semester. Utlandet, bodbygge, massor med trevliga saker runt hemmet ( bad, Konvaljparken, Rotsidan, norrfällsviken, mannaminne mm) & en shoppingresa till Umeå mm.
Snacka om mycket mys i sommar:)
Jag vill inte att det ska ta slut:(

Förövrigt så har helgen varit lugn.. Det blev shopping av en andrabil.

Mercedes, allt för att göra gubben glad.
I lördags blev det Birsta en sväng och idag hemmadag. Na har dock varit på poolparty hos en klasskompis idag:)
Mysssssss

Ja som sagt, jobb..
Så nu är det bara att ställa klockan och sedan krypa till kojs.

Kram på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cathrine - 15 november 2020 09:53


Ser att jag ej skrivit något här på 3 år. Tiden går.. Och hur ser tiden ut då, jo det har faktiskt varit varierande perioder under åren efter behandlingen. Jag äter fortfarande tamoxifen, 3 år kvar. Jag jobbar heltid, men har ett flexibelt jobb. O...

Av cathrine - 7 oktober 2017 22:54


Idag har vi gjort Övik. Lillgumman skulle färga håret så då fick jag o gubben ta en shoppingtur. Ojoj vilken dyr tripp det blev. 4000kr fattigare kommer man hem som. Jaja , man ska unna sig också. Förr har jag snålat och sparat för att det kan var...

Av cathrine - 6 oktober 2017 22:33

Inser nu att att det är jätte länge sedan jag var in på bloggen. Mycket har hänt.. Har bytt arbete sedan 1,5 år, jobbar på ett behandlingshem på Svanö. Ett givande jobb där jag känner mig uppskattad. Köpt ny bil, dottern har gått ur nian, ett par...

Av cathrine - 19 juni 2015 18:36

Nu var det otroligt länge sedan jag skrev en rad. Livet rullar på, likaså jobbet. Blev erbjuden fast jobb på krambo/påstan när projektet går ut i höst. Skönt..Annars så händer det inte så mycket. Jobbar, både på jobbet o hemma.Sista bilden var rivnin...

Av cathrine - 1 februari 2015 19:47

Herregud vad det snöar.Gillar vintern men jag gillar inte att skotta. Hoppas det slutar snart...Igår var vi upp till Sollefteå en sväng. Det blev besök på Norrfrid för shopping o fika. Saft, senap, en våg mm. Idag har det pysslats hemma, ångrar...

Ovido - Quiz & Flashcards