Alla inlägg den 5 december 2012

Av cathrine - 5 december 2012 17:00

Köpte en pizza på hemvägen..
De informerade att maten kunde smaka illa, och det var precis så det var.
Jag köpte en kyckling pizza, och den smaka möggelost. Jag rent ut sagt hatar möggelost. Fy..

Nu sitter jag i soffan med smaken av mögel i munnen, huvudvärk och lite illamående. Men i helhet så är det ok:) jag kräks inte och det är jag tacksam för.

Kanske det får bli en soffkväll:) de sa att man skulle bli pigg av kortisonen, men jag brukar vara tvärtom. Och även denna gång är jag kärringen mot strömmen...Så jag känner mig lite seg, så soffan får det bli;)

Ha en mysig kväll, för det tänker jag ha...

Av cathrine - 5 december 2012 12:43

Nu sitter jag på sjukan och väntar på att andra påsen ska tömmas:)
Än så länge så går det bra ...
Vi får väl se om jag känner samma sak imorgon:(
Troligtvis inte:(

Ovido - Quiz & Flashcards