Alla inlägg den 19 december 2012

Av cathrine - 19 december 2012 15:36

Ja då var det snart dags att tappa håret då. Har svårt att sova för det värker så i huvudet/håret. Tyvärr så är det bara att gilla läget. Men jag måste erkänna att det känns lite trist att tappa håret nu när jag äntligen börjar få lite längd på det.. Min dotter tycker att jag ser ut som Elvis. :)Idag har jag och Na varit på julbord på 12&12. Det var bra mat, men eftersom jag inte gillar julbord så måste jag erkänna att när det blir det tredje julbordet på julafton så längtar jag faktiskt inte. Vi har beslutat oss för att vara hemma själva på julaftonskvällen och öppna julklapparna här. Känns skönt. Nästa år blir vi nog hemma hela julafton. Har ialla år åkt runt runt på julafton, så det skulle vara skönt att bara vara hemma och mysa en gång. Kanske pyssla lite, gå på promenad osv.Imorgon ska Na gå på skolan och jag ska åka in på jobbet plus att det kl 11 också är dags för rengöring och byte av picklinen. Känns som jag nyss var där:( Nej nu måste det eldas så vi får upp lite värme.. Det är kallt både ute och inne idag. Tack snälla Kicki för din komplimang idag;)

Ovido - Quiz & Flashcards