Alla inlägg den 13 december 2012

Av cathrine - 13 december 2012 22:05

Idag var det julbord på Kramm. Jätte gott, men ack så mätt jag blev:)
Är personligen ingen julmatsälskare, så en eller två julbord per år räcker!
Nu blir nästa på julafton:)

Var upp en sväng på jobbet också, saknar verkligen att jobba. Men kroppen var alldeles skakis efter någon timme, så kroppen säger fortfarande nej. Men huvudet säger Ja.. Varför kan inte dessa bara samarbeta??

Har idag också varit på vårdcentralen och bytt bandage till picklinen. Det såg fint ut.. Skönt!

Imorgon ska min dotter och jag garnera 60 muffins som ska bli cupcakes. Hon ska sälja dem på disco...de samlar till en klassresa:)

Nej nu är det godnatt i hopp om att få sova lite. Fattar inte varför jag inte kan sova längre:( jag är så understimularad så hjärnan inte behöver vila;)

Sov gott där ute och tack Markus, Tord & BOS för en trevlig lunch:)

Ovido - Quiz & Flashcards