Alla inlägg den 17 december 2012

Av cathrine - 17 december 2012 11:11

Ja då har veckan startat:)
Känner mig ganska pigg, hoppas det håller i sig!
Hade tid imorse i Härnösand för att kolla äggcystor som visat sig på ct'n. Men nu fanns det inga, två friska äggstockar:) Fasiken vad najs, jag är på g:)
Tror snart att jag är en ny människa..
Passade på att dricka kaffe hos mamma , säga hej till pappa och en kort påhälsning hos morbror Kurt på vägen :) oj vad jag hann mycket på kort tid i Härnta.

Imorgon tänkte jag "jobba" lite och på onsdag är det julbord på Patriks jobb.
Alltid lika trevligt ! Hälsar på gubben på jobbet en dag per år och det är vid jul.

Idag ska jag ta hand om min älskade dotter som ligger hemma och är sjuk :(
Feber och förkyld.. Både Patrik och Na är sjuk, hoppas jag klarar mig. Vill vara frisk nästa vecka när det är dags för cellgifterna.

Ha en bra dag

Ovido - Quiz & Flashcards