Alla inlägg den 12 december 2012

Av cathrine - 12 december 2012 19:38

Idag är det lite bättre igen.
Smärtan i bröstet är kvar, men lite mindre.

Imorgon är det julmat på Kramm med BOOS gänget, Markus & Tord.
Känns inte helt fel att komma ut..
Börjar bli riktigt uttråkad av att vara hemma:( Har inte ork för en hel dag ute, men det är jobbigt när man börjar piggna på sig så pass så att man vill göra något fast kroppen säger nja.

På lördag ska Nathalie sova hos mormor, då blir det att passa på att handla de sista julklapparna till Lill tjejen. Vi har fortfarande inte bestämt vart vi ska vara på jul.
Känner sig lite orolig att vara bland allt för många människor pga två dagar efter jul är det cellgifter. Måste vara pigg då:) Jag menar inte att jag ska isolera mig, men jag tänker vara försiktig.

Mamma hon planerar redan nästa jul. Då ska jag vara pigg och hon är pensionär, då blir det julbak med tre generationer på södra vägen:) Känns mysigt..

Nej nu är det uppladdning inför arga snickaren:)

Ovido - Quiz & Flashcards