Alla inlägg den 26 december 2012

Av cathrine - 26 december 2012 19:18

Idag har vi varit ner till Sundsvall en sväng. Dottern var shoppingsugen:)

Men självklart var jag själv sugen på en café latte. Det finns ingen som kan göra en så god latte som Waynes.
Vad jag skulle önska att det fanns i Kramfors:)

Det blev en ny tvättmaskin idag också:) Skönt!! Vi har haft tur att kunnat tvätta hos mamma några dagar, men det är skönt att ha en maskin igen!
Maskinen var rent ut sagt super tung. Så som tur var så var Crille istan och kunde hjälpa Patrik ner med maskinen..

Imorgon är det cellgifter igen! Vet inte om jag ska vara glad eller pirrig. Hoppas jag inte mår lika dåligt denna gång! Men jag är nog glad efter behandlingen för då är det bara 4 ggr kvar, jihoooo!

På lördag kommer grabbarna och äter:) hoppas jag är pigg då så jag kan umgås med dem. Trevligt att vara 5 st igen om så bara för en dag.

Nu blir det dusch och sedan chips och dipp:) idag har jag varit riktigt onyttig. Först fika på Waynes, sedan Subway, kött och pommes till middag och avslutar med chips.. Får se att blir det som förra gången så blir jag utan mat i tre/fyra dagar, så då är det bra att jag ätit upp mig innan! Vilken dålig ursäkt;)

Ha det gott där ute i snön:)

Ovido - Quiz & Flashcards