Alla inlägg den 22 december 2012

1cm

Av cathrine - 22 december 2012 21:26

Ja då var man utan hår!
Men vad gör det, skönhet kommer inifrån :)
Klippte ner det på ca 4 cm först, men allt bara lossnade. Så då körde Patrik ner det på ca 1 cm. Jaja vad är det att det att dra på. Håret ska ju bort:(

Tur att jag har en man som älskar mig ändå:)

Idag har vi varit i Härnösand en kortis.. Var och köpte en klänning och åt på Kina. Vi har verkligen gillat Kina i Härnösand förut, men idag var det inte bra... Men man har blivit lite bortskämd när man är på Birsta och äter där, de gör god kinamat.

När vi kom hem så skulle jag tvätta, vad hände? Jo tvättmaskinen gick sönder! Tror vi väntar till efter jul så kanske det är rea...

Nu sitter vi i soffan och äter chips och godis. Tänk att chips och dipp kan vara sååååå gott!

Na och Patrik sitter och kollar min platta, har gett henne min samsungplatta. Gillar inte dessa plattor, så då kan hon använda den istället:)

Nej nu ska vi mysa. God jul på er alla där ute. Kramen

Ovido - Quiz & Flashcards