Alla inlägg den 20 december 2012

Av cathrine - 20 december 2012 19:32

Shiiiiiit vad håret rasar av:(
Nu är frågan, ska jag raka av det idag eller imorgon??
Igår kväll när jag duschade så bara rasade det av, Na och Palle drog av massor igår.. De tyckte att det var kul, jag vet inte om jag håller med.
Men jag försöker tänka att jag hellre är utan hår 4 månader och blir frisk, än att ha håret kvar och är sjuk.
Sedan blir huden jätte torr, men det är bara att smörja:)

Idag har jag varit in på jobbet och fått en fin julblomma och en julklapp som jag lagt under granen:)

Snart är det jul... Det blir en sväng till Fröland på fm, till mamma sedan och avslutet blir mat hos pappa...
Sedan vid sextiden så har vi sagt att vi ska åka hem, ta på mysbyxor och öppna julklapparna. Gud så mysigt:)

Nu är det 6 dagar kvar till domedagen igen.. hoppas jag mår bättre denna gång.

Hoppas ni alla får en mysig helg och en mysig jul.
Kram på er.

Ovido - Quiz & Flashcards