Alla inlägg den 1 februari 2013

Av cathrine - 1 februari 2013 19:03

Dagens promenad bild:)


Fy tusan vilken tråkig dag jag haft idag:( blir så uttråkad av att vara hemma. Jag funderar hur många gånger per dag kan jag puffa kuddar, dammsuga hundhår eller fika! Inte ens jobbmobilen har ringt idag, och det är ovanligt kan jag lova.
Kan verkligen konstatera att vara hemma är inte min grej.
Pga picklinen och operationssåret så kan jag inte heller hålla på som jag tidigare gjort. Det stör mig:(


På tisdag ska jag på kramm på föreläsning, oj vad kul det ska bli. Få träffa lite folk och äta golunch! Längtar:)

Annars är det inte planerat så mycket i mitt liv inte!
Imorgon kommer Crille och hjälper oss att bära in pelletsen. Tur att han ställer upp när jag inte kan.

Det som känns lite tråkigt är att jag tappar ögonfransar för fullt:( har klarat mig nästan halva tiden, men nu rasar de massor.
Inför min behandling brydde jag mig inte så mycket om håret, men däremot att tappa ögonfransarna känns såååå tråkigt. Känns som jag tappar det sista feminina jag har kvar:( men men jag kan inte göra så mycket åt det. Ska sura en kvart, tjugo minuter först bara!

Hoppas att ni får en mysig helg!
Kram

Ps: mamma njut nu av ledigheten. Kram på dig!!

Ovido - Quiz & Flashcards