Alla inlägg den 4 februari 2013

Av cathrine - 4 februari 2013 15:01

Världens busigaste Gunilla hade skickat en chokladkaka med posten:) Hon vet att jag älskar godis!
Lunchen var räddad, och inte nog med det hon hade "delat" den innan också:) hon trodde att jag inte bara tappat håret utan ev också tänderna:) Nej nu skojar jag, retade henne bara lite eftersom posten hade mosat den lite:) Men smaken var den samma och lunchen var räddad....,

Idag har det annars varit en lugn dag, varit på vårdcentralen och bytt picklinen. Träffat Anki och Christer inför morgondagen på Kramn.
Det kommer några från Härnta också. Känns roligt att se några bekanta ansikten:)

Som sagt annars så händer det inte så mycket. På onsdag ska jag luncha med pappa:) det blir trevligt..
Kanske en date med mamma också, tänkte på Gunilla också men det är onsdag och då är hon säkert ledig. Hälsar på dig Gunilla en annan dag !!

Nästa vecka är det cellgifter så jag måste passa på denna vecka och träffa några bekanta, promenera, softa mm. För nästa vecka blir det sängläge några dagar:(
Men det tar vi då:)

Ha en bra kväll, det tänker jag ha. Kram

Ovido - Quiz & Flashcards