Alla inlägg den 17 februari 2013

Av cathrine - 17 februari 2013 18:38

Ja då blev man kvar någon dag:(
Vita blodkropparnas värde är på 1,9, blodplättarna var också låga. Feber 37,8.. Antibiotikan är nu igångsatt:) 3 ggr per dag, med 8 h mellanrum!

Det var tur att jag åkte in, men oj vad jag skulle vilja vara hemma nu!
Är så tråkigt att ligga här, men jag har ialla fall ett eget rum med en gigantisk tv;) jag blir ompysslad, får maten serverad osv. Men inget går upp mot att vara hemma:)

Idag skulle Patrik och jag fira 13 år tillsammans.. Men tji, jag är här och sjuk och han är hemma med lillgumman.. Men de skulle mysa, se film och äta godis:)
Jag får ta igen det en annan gång.

Jag måste säga att det är verkligen skit på tv:n. Men som sagt, jag har ju iallafall en tv:)
Nu ska jag ta en twix och en cola:)

Ha en bra kväll därute:)
Kram

Kolla in grytan och stortvn:)

Ovido - Quiz & Flashcards