Alla inlägg den 3 februari 2013

Av cathrine - 3 februari 2013 15:59

Helgen har varit lugn och skön.
Igår åkte dottern på hockey med en kompis, då passade jag och Patrik på att umgås bara vi en stund. Och jag kan säga att det är inte ofta vi har några timmar ensamma.
Vi hamnade i Sollefteå. Tog en fika, gick ett varv på stan:)


Idag har Crille varit här. Han har varit snäll och hjälpt till med pelletsen:)
Undertiden de pysslade med det så hann jag och Na baka cupcakes och havreflarn:)


Tittade nyss ut genom fönstret och där stod det rådjur precis utanför köksfönstret. Eller rättare sagt var de 7 st. Så många var det länge sedan vi hade här:) det är verkligen lyxigt att få uppleva detta!


För övrigt så mår jag riktigt bra idag:) så skönt.. Nu får jag må som en prinsessa en vecka innan det är dags att dippa igen. Tänker njuta av denna vecka. Vila och bara softa ihopp om att få ta behandlingen när det är tänkt:)


Ha en mysig söndagkväll !

Ovido - Quiz & Flashcards