Alla inlägg den 10 februari 2013

Av cathrine - 10 februari 2013 17:55

Idag har varit en riktig slöar dag. Hade i planeringen att det skulle bli städning och strykning idag, inget blev gjort:)
Faktiskt ganska skönt:) ville förbereda mig om jag blir däckad denna behandling, men Patrik lovar att städa om jag inte orkar. Tror att jag kommer bli riktigt dålig;) (allt för att slippa städa)

Imorgon är det provtagning för att se om jag kan få behandlingen på tisdag! Håller tummarna att det blir behandling. Imorgon börjar jag med att äta 32 kortisontabletter per dag, man kan ju fundera vad man får i sig när det krävs så mycket medicin!
Ställde mig på vågen igår, ökat 4 kilo. Och jag är bara halvvägs av cytostatikan, vart ska detta sluta:(
Jag blir nog en köttbulle till slut.
Blir besvärligt eftersom jag inte har någon karaktär alls.. Hur ska jag kunna gå ner i vikt sedan?

Ärligt så känns det lite siochsådär med ny behandling. Lite orolig för alla biverkningar. Men det löser sig detta också! Så länge jag slipper må så illa så är det ok.

Måste lägga in en bild på texter min dotter skrivit och satt på sin spegel. Så fint skrivit :) hon är så klok så, undra vem hon är lik?

Nej nu blir det dusch och film. Kram på er !!

Ovido - Quiz & Flashcards