Alla inlägg den 18 februari 2013

Av cathrine - 18 februari 2013 20:03

Ja då fick man åka hem..
Febern hade gått ner, så nu ligger det i mina händer. Måste hålla koll på febern så den inte kommer tillbaka..Tanken var en natt till men då på hotellet, men det är skönt att åka hem:)
Oj oj nu ska jag vila i åtta veckor! Hur ska det gå.
Nu är vila ett måste, blev lite orolig igår när de kommer in och säger att värdena är "katastrof". Då fick jag en tankeställare, vad håller jag på med. Jag tror att både jobb och familjen klarar sig utan mig ett tag! Man vill intala sig att jag ska ställa upp och fixa allt, men inser nu att detta är ingen lek. Skärper inte jag mig så kanske vi aldrig kan umgås. Och det vill vi ju:)
Skärpning Cattis!

Läser i tidningen idag om Vinterdagen, hmmm. Vad de kan få till allt, säger i telefonen att rykten att lägga ner dagen inte stämmer. Då vänder på det att kåtorna kanske ska tillbaka..
Nej nu blir det korrläsning på allt hädanefter. Blir så tokiga missuppfattningar.

Förövrigt ligger jag i soffan och gör absolut inget alls..
Ganska trist, men jag orkar inte göra något heller..
Det är bara börja gilla läget med softningen.

Softa vidare, kram

Av cathrine - 18 februari 2013 12:14

Jag vill inte vara otacksam, men jag ogillar skarpt kåldolmar. Och vad tror ni att det var till lunch? Jo kåldolmar:(

Så nu ligger jag här med en smak i munnen som inte tilltalar mig:(

Nu har jag fått tre kurer intravenöst antibiotika, vita blodkropparna har stigit från 1,9 till 2,4..det går åt rätt håll! De ska bara upp till 4.
Tveksamt om jag måste skjuta på nästa behandling ett tag, återstår att se!
Nu efter lunch kommer läkaren och avgör om jag kan åka hem och få fortsatt antibiotika behandling hemifrån eller om det blir en natt på patienthotellet..
Jag vill åka hem, men vore det för maten så skulle jag stanna..
De har sjukt god mat uppe:)
Skulle kunna bo där en vecka:)

Nej nu ska jag kolla på någon dålig såpa inväntan på läkaren:)

Ha det gott, tusen kramar till er alla.

Ovido - Quiz & Flashcards