Alla inlägg den 7 februari 2013

Av cathrine - 7 februari 2013 08:28

Oj oj , nu var det ett tag sedan jag skrev några rader:)
Vad har hänt sedan sist då, hmm

Jo i tisdags var jag på föreläsning på Kramm. Det handlade om handeln, dess utveckling och sedan lyssnade jag på Erik som föreläste om kroppsspråk mm. Det var spännande plus att jag fick skratta en del under Eriks framförande:)

Igår skulle jag luncha med pappa, men han var sjuk:( men jag tog ändå bilen och åkte till Härnösand. Tog en kopp kaffe med Gunilla, åt lunch med mamma och hälsade på tjejerna på Bea. Träffade också några bekanta:) Usch vad jag saknar vännerna i Härnösand ibland:(

Idag ska jag in och träffa Tord och sedan äta lunch med Markus. Vi ska snacka ihop oss ang Stadsfesten:) känns sååååå roligt att det blir vi två i år igen:)

Nej nu är det dags att klä på sig och ta en hundpromenad i kylan. Vet inte hur kallt det är ute, men det känns kallt inne:(

Ha en mysig dag

Ovido - Quiz & Flashcards