Alla inlägg den 24 februari 2013

Av cathrine - 24 februari 2013 16:14

Vilken skön söndag det har varit/är!
Klev inte upp förren halv elva:)
Fikade, åkte på Dollar. Sedan vid halv tolv ringde mamma och var så snäll och åkte och köpte en lampa till mig:)
Inte nog med att hon handlade den, hon kom upp med den också. Inte fick jag betala heller. Är hon snäll eller är hon snäll! Måste säga att jag är ganska bortskämd.


Efter att de åkt gick jag ut och eldade upp det där fula valvet. Fy vad skönt!
Hugo följde med och njöt av det fina vädret, samma med mig:)
Sedan satt Patrik upp lampan i hallen. Blev jätte fint:)


Känner att lite energi är på väg tillbaka. Känns underbart:)


Nu ska vi äta panpizza! Sedan blir det nog en em i soffan:) känns underbart!


Ha en fortsatt mysig em.

Ovido - Quiz & Flashcards